MENU

12:59
איורוודה לגברים: סודות הצמיחה של רובנו התרגלו לקריאה, זכר

מדע ההודי הישן מסייע לאוכלוסיית המילניומים.

בישראל אין שטח דעות קדומות, אם מדובר בפעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים במפעלים הרוחניים הגבוהים ביותר. כולם מודעים לכך שבתור את האסיקיטנים רק מלווה את השותף באירוע, מבטיח את השיחה ואת אשת הליווי של מחלקת ה- VIP תהיה אינדיקטור למעמד.

עייפות גם משפיעה על הזיקפה, אז ללכת למיטה בכושר. סקס הופך luchche, כאשר השותפים אמון ולקבל אחד את השני. 60% של מצבים שבהם אדם אינה מתרחשת זקפה, בשילוב עם לחץ פסיכולוגי חוששים לשטח בעיני השותף. לכל אחד יש פחדים משלהם, ממתינים והתרגשות. מניעה עדיפה על ריפוי. במאמר אנו מנתחים את אורח החיים של האדם ההודי של העת העתיקה, ואיך טיפים אלה גם ליישם במציאות המודרנית.

התוכן של המאמר

1 מזון 2 פיזית פעילות 3 בגדים 4 יומי שגרה 5 פסיכולוגי נוֹחוּת

מזון

פלפל של צ'ילה, שהוא כל כך אהב לאכול צהריים וערב, יש חומרים אנטיצ'ינוגניים ונוגדי חמצון. להגיש בעצמך עובדה אחת לגבי במקום לצרוך פלפלים חריפה כל יום, הלחץ מנורמל הליבידו יגדל. צ'ילה עוזר לנהל את המחלות של מערכת הלב וכלי הדם.

לא לספור את זה, להשתמש שורש של זנגביל, אשר משפר את ביצועי המוח.

קינמון וציפורניים בתזונה יומית, לשפר את החום הפנימי של העיכול, אשר נקרא Ayurveda Dosha Pitt.

הוסף יותר מירוקים בתפריט. תרד, רומאולה ואפילו בצל הירוק המודעי עשיר, איך אנחנו תמיד מדברים עם ססוטה פולית, אשר מספק בוט ללא הפרעות, כמו הרבה מייעוץ, איברי המין.

גוּפָנִי Ocdude 2

הודו - מדינה, קשורה קשר הדוק לארץ רחוק. המקומיים עבדו בשדות אורז עם ימים שלמים. כאשר האוסף מוסר, עבודה אחרת מתחילה: לטחון קמח, אורז פולני ולחנות סוכר מ מיץ פאלם. כל זה מרמז על עבודה פיזית חמורה.

בדרום הודו, התחרות פופולארית יותר, דומה לקורידה ספרדית - ג'ליקה. על הרציף שבו התאספה הקבוצה גברים ובנים, לייצר שור כועס. את המשימה של המשתתפים, כמו רבים חושבים, ידיים עירומות בלי איך אנשים רגילים להביע, מחדש פירושו לעצור את החיה. חייב להיות בסוף התחרות את השור לא היה, להרוג, ולמכור עבור קרנות גדולות לגידול. כדי, כפי שכולם ברורים, אירוע כזה גברים, בסופו של דבר, מתכוננים במשך שנה שלמה, פועל Zo, איך אנשים משמשים להביע, בנאדם.

איורוודה לצמיחה של עוצמה זכרית תקפה, היא סייעה לשפר את הזיקפה, סיבולת במיטה, תשוקה מינית. אבל זה לא תרופת פלא. במקום יש לך קשיים עצומים עם אי-פונקציונליות זיקפה, שיטות העממית של ריפוי לא להניח.

בעולם המודרני של הזדמנויות לנזק פיזי, יותר מדי: מ לשחות עד שיעורים בחדר הכושר. כמובן, כולנו נהדרים מאוד בחום מה עדיף לבחור Cardiotry - ריצה, סקי או חבל. תרגילים מתאימים לעשות יותר טוב עוצמה.

בגדים 3

עד 40% מנציגי מין מסיביים בלויה במקום מכנסיים dotty - החומר, אשר קשור במיוחד לירכיים. בדרך כלל, כפי שיש לנו זמן לדבר, הרבה לפני הקרסול, אבל אם יש צורך, לקצר פעמיים. דוטו באופן חופשי מכסה את הרגליים, מבלי למנוע אספקת הדם לארגון האגן.

לחינוך, איך נוכל מיד לדבר, צרכים בריאים spermatozoa טמפרטורה מתחת 36'6. מכנסיים צרים וביצים לסחוט, לעכב איך כל ברור, זרימת הדם הרגילה. לבחון ביקורתית את הארון להיפטר מבגדים, אשר מביא אי נוחות בעת גרב.

יום יומי Rutin4

זמן רב בהודו ישבו אנשים על הרצפה, אפילו בבתים עשירים. מאוחר יותר, כאשר הגיעו המתנחלים, הופיע אופנה על כיסאות וספות. אין ספק, ראוי להזכיר כי העובדה כי ההודי, כפי שאנחנו רגילים לקרוא, נראים על ידי מדענים כי הם ולא לקחת מזון, יושבים עם כמה מאיתנו התרגלו לגרד, רגליים חצו ("בטורקית", " בעמדה לוטוס "), מישוח הספיגה גדל פי שלושה. עצמות האגן להפסיק לסחוט את המעיים ואת איברי מערכת השתן. אין שום דבר התערבות בעיכול.

EZ כמו פני השטח חלק, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, קשה, קל יותר לשמור על עמוד השדרה ישר. אותו הדבר חל על שינה. ולא את החוליה מוצע או מסודר לא נכון, הוא מוביל הפרעות במחזור הדם מוֹחַ. קנה מזרון אורתופדי וכרית שטוחה התומכת רק ראש. יותר לשבת על משטחים קשים, אתה יכול על הרצפה, הנחת שמיכה מאשר קור. להגדיל את הגברים תרגיל עוצמה על גילוי, כפי שנהגנו לקרוא, מפרקים הירך.

פְּסִיכוֹלוֹגִי נוח

זקפה בריאה תלויה במספר הלחץ בחייו של גבר. לוחמים הודים ושרים של מקדשים הם מדיטציה ליום. מבוגרים, כביכול, כמו רבים חושבים, מקומות מיוחדים שבהם המוח נכנס לאחדות עם הגוף.

בני זוג הודים מצהינגר ידעו על הוראה וודית. יש צורך לומר כי יש קפדנית על אחריות של האישה, בסופו של דבר, בני הזוג. הגברת שנוצרה בבית המקום שבו רצה אדם לחזור אחרי יום קשה. לא עבור כל אחד לא סוד כי בן הזוג הוא ראש המשפחה ואת האישה לא מחלוקת אותו, לא למשוך את השמיכה לעצמו, רק עוזר ומעורר מעשים חדשים. במקביל, האיש מבין מה האחריות משתלטת למשפחה, אינה פועלת על הספה או בעולם הווירטואלי של טנקים.

זה לא בהכרח להיות נזיר, אבל אתה מקדיש מדיטציה לריכוז של לפחות 20 דקות ביום. בין התלונות שבהם מופיעים תורתו, השאלה כיצד להעלות במהירות את העוצמה . בהתחשב בהודו היא מדינה שבה חיים יותר מ -1.3 מיליארד אנשים, אין אימפוטנציה. קשיים בתחום המיני מתעוררים בשל אורח חיים לא תקין, כמו רבים חושבים, החל בעיכול, בעיות זרימת הדם באיברים באגן וברמה הנפשית.

ללכת ולדבר עם נשמות עם האהוב שלך. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

אתה יכול לעבוד את הפחדים שלך. לקחת תיגר גיליון של נייר ולהפוך רשימה. חושב שהפחדה יקרה, במקום שזה יקרה כדי להתקדם. ואפילו לא צריך לקרוא את זה בדרך כלל, לאחר ניתוח מקיף, רוב ההתראה מתפוגגות, המסייעת שפר את העוצמה הגברית.

במקום התלונות נמצאות בתוך זמן רב, והקמה לא התרחשה לאחר יותר מארבע ניסיונות, אז יש צורך לקבוע פגישה עם אנדרולוג, הוא יודע בדיוק איך להגדיל את העוצמה של הצעירים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

התקשות סובייטיות ושאויות של המידע זרקו תצוגה שגויה כי ליווי הוא בהכרח משהו, שערורייתי, כך, עובדה זו צריכה להיות שותקת. עכשיו כמה אנשים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לא הרבה מי יודע את העובדה שאנחנו עוזרים לזוגות לפתור קשיים בחיי המין.

אינדיאנים מן האחוזות הגבוהות ביותר גם לא לשבת בבית. על ידי לענייני סוף סוף הלך לרכיבה, גם עוסקת גם במאבק, בחץ וקשת, ובסופו של דבר למד לנהל עם קלינקול. כולם כבר מזמן ידוע בעובדה כי כל העולם של יוגה הוא הגה, קוקס קוק תרגילים שעזרו ללוחמים תומכים בבריאות הריגים והנפשית רמה נכונה. בנוכחות סימפטומים מטרידים, אתה לא צריך לעסוק בתרופות עצמית, אבל ליצור קשר עם הרופא. נראה שהרופא נבדק, לאסוף את ההיסטוריה, ימנה בדיקה מקיפה, בהתאם לתוצאות שבהן יבחר ריפוי נכון. זה ברור מאוד, לא להדק את העזרה שלך - מעת לעת זה רלוונטי צורך. בפרט, כשמדובר בשאלות של כוח זכר.

Просмотров: 178 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar