MENU

14:05
פערים בתשוקות מיניות: כיצד להסכים?

מיליוני זוגות פנים ברחבי העולם עם בעיה זו. אתה בבירור לא לבד בשדה זה. כיצד להשיג הרמוניה בחדר השינה? זה עכשיו ולגלות.

התוכן של המאמר

1 תקנים וסטריאוטיפים 2 בעיות מתפתחות 3 כיצד להסכים 4 ניסיון של מישהו אחר

נורמות וסטריאוטיפים

כאשר במין לא הכל מושלם כל כך, כמו שאני רוצה, אנשים מתחילים להפחיד. אחרי הכל, כל זוגות רגילים עוסקים מין נלהב 24/7. זה בסדר. זה נורמלי. תקן זהב.

מן הרעיונות האלה ביותר על "הנורמה" לעתים קרובות הבעיות להתחיל.

Sexologist ונסה מורדיאן אומר: "הפער בצרכים המיניים בין השותפים הוא התופעה הרגילה. עם זאת, לעתים קרובות אנשים מתחילים להשוות את החיים האינטימיים שלהם עם אחרים. זה תרגיל חסר תועלת ".

באחד המחקר המדעי, התברר כי זוגות רבים מעריכים את איכות החיים האינטימיים שלהם כמה הם עדיפים על שכניהם, מכרים, חברים ולא.ד '. אם יש להם סקס לעתים קרובות יותר מאחרים, זה אומר כל בסדר.

פרג (שם השתנה) 27 שנים. ברגע שהבינה שהוא הקדיש יותר מדי תשומת לב למעקב אחר חייהם של אנשים אחרים. "אני מסתכל על זוגות חמודים באינסטגרם ובחיים האמיתיים ובכל פעם שאני חושבת, האם הם באמת מאוהבים זה בזה. והאם הם קיימים יחסי מין ".

הנערה מרגישה לחץ ופוחדת לפטר מהבחור הזקוק למין כמה פעמים בשבוע. "כשהייתי צעיר יותר, רציתי סקס הרבה יותר. אבל ככל שאני מזדקן, והחיים נעשים עסוקים יותר, אני מפסיק לראות את הנקודה ".

אותו הדבר אומר סקסולוגים. ככל שאתה מרגיש יותר לחץ על עצמך, כך קשה יותר מהגוף שלך להיות נרגש וחווה עניין במין. אחרי הכל, סקס הוא לא רק תרגיל נעים. זהו היבט פסיכולוגי, וחוסר פחד אינו מתאים לסטריאוטיפים שהוקמו בחברה, ועוד.

התחל עם אימוץ העובדה כי כמה חוסר עקביות מינית בין השותפים הם נורמליים. אז זה יהיה קל יותר לך למצוא את האיזון. https://israelnightclub.com/apartments/%d7%93%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%93%d7%99%d7%a1%d7%a7%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa/

בעיות הנובעות 2

לַחַץ

שותף עם ליבידו גבוה יותר מכריח עוד סקס כאשר הוא רוצה רק צד אחד. כפייה, אגב, לא תמיד קורה ישירה. אלה יכולים להיות טריקים פסיכולוגיים שונים וטריקים. אם השותף השני עדיין נכנע, הוא עלול להרגיש בשימוש, ולא יהיה נאום על כל הנאה ממין.

מניפולציות

כל השותפים עשויים לפנות אליהם. זהו מין "עונש" למין לעובדה שהשותף עשה או אמר משהו לא בסדר. הדיבור יכול גם ללכת על geylating סקסי - מניפולטור ישכנע את הקורבן שלו שהיא עצמה הסכימה לאחד או אחר, או להאשים אותה באגואיזם. "אכפת לך על הרצונות שלי ואת הצרכים. אתה לא אוהב אותי? אגואיסט לחשוב רק על עצמך!-

קומפלקסים

שותף עם ליבידו גבוה יותר עשוי להרגיש כאילו הוא מגדיר סקס. וגם ספק האטרקטיביות המינית שלך.

התקשות ורגשות רוסיות עוררו מבט שגוי כי ליווי הוא משהו היום, מביש, זה צריך להיות שותק על עובדה זו. אבל כאן היחידות מבינות כי ליווי השירות בישראל אינו מפרק עם זנות.

במקביל, השותף עם פחות צרכים עשוי לחשוב שמשהו לא בסדר איתו. אחרי הכל, הכל מדבר רק על סקס. איך זה לא יכול לרצות את זה?

כיצד להסכים 3

אם המין מסרב לך, לדבוק:

לגלות את הסיבה לסירוב

תקשיב לשותף בשלווה, ללא ספקנות ודעות קדומות. אחרת לא תצליח בנשמות. השותף חייב להבין שאתה רוצה לדעת את הסיבה האמיתית לסירוב ולספק את כל הסיוע.

הצעה לדחות סקס בזמן אחר

אתה אוהב סקס בוקר, והשותף שונא לעשות את זה ממהר בין ניקוי השיניים לבין כוס קפה? הצעה להעביר את התאריך שלך לערב. לטפל בארוחות ערב ונואנסים אחרים.

אם השותף לא רוצה לקיים יחסי מין היום, הציע להעביר הכל יום אחר. תוכנית הפעולה היא זהה - ליצור סביבה רומנטית.

תמיכה

הסיבה לסירוב מובהרת? ובכן, אנחנו יכולים להמשיך הלאה. אם זה בלחץ ועייפות כרונית, תגיד לי שאתה מבין הכל. לעזור לחצי השני להירגע עם עיסוי אמבטיה חמה.

לסרב לחץ

סחיטה, אולטימטום ולחץ על תחושת האשמה לא יעזור לך. וגם אם השותף בסופו של דבר חוצה את עצמו ואת המין יקרה, האמון ייתן סדק בינך. ומין בכל פעם שזה יהיה פחות ופחות.

ואם אתה מסרב לך ממין? כדי להתחיל להתנפץ על עצמך כי אין דבר אנוכי ולא נכון במעשה שלך. אף אחד לא חייב לקיים יחסי מין נגד רצונו. ולאחר מכן לפעול כדלקמן:

להסביר בשלווה את הסיבה לסירוב

לא עושים תירוצים. בשקט לחלוק עם הרגשות שלך ולהסביר כי הבעיה היא לא בתוכו (אם, כמובן, זה).

לדון בחשיבות של סקס הן של שניהם

האם אתה אפילו יודע הרבה על זה? האם אתה יודע כמה סקס אתה צריך השותף שלך? האם הוא יודע איזה חשיבות סקס בשבילך? מצא תשובות לשאלות אלה.

לבקש ממך לשתף רגשות

גלה מה רגשות חווים שותף בסירוב. אז זה יהיה קל יותר שתבין את זה ולהזהיר סכסוך אפשרי.

לגלות את הסיבה

למה השותף שלך מגיב לכישלון בדרך זו? האם היחס של ניסיון העבר שלו, מתחמי או אי ודאות ברגשות שלך? במוקדם אתה מוצא, יותר טוב.

חוויה Alien 4

כיצד להשיג הרמוניה ביחסים אינטימיים אם יש לך צרכים שונים? עם דרכים משלו כדי לפתור את הבעיה, Reddit משתמשים מחולקים:

"אני צריך עוד סקס מאשר בעלי. ובזמן הוא חוזר מהעבודה, הוא כבר עייף מדי. בהתחלה עשינו זאת: במקום יחסי מין, הוא פשוט הביא אותי לאורגזמה. אבל זה עדיין מוזר - אחרי הכל, רציתי אינטימיות שמין נותן. בסופו של דבר, החלטנו כי היינו מקיים יחסי מין בסופי שבוע, ובימי חול הוא ינסה לפעמים קצת יותר אם זה מגיע הביתה הוא לא עייף מאוד.

תארו לעצמכם את הרצונות שלהם בישראל פשוט, במקרה שאתה אישה מדהימה מ בלארוס. אם לעבוד בישראל מותר בפנאי. מראה מודל ליידי להציע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 6600 יורו.

וזה עבד! אני אשמח לקבל יותר סקס, אבל עכשיו בכל ערב אני מקבל אינטימיות בצורה של טונות של חיבוקים, "- icipops. "אולי אתה טועם סקס בבוקר?"- מרזבל. "מפתה מאוד, אבל הוא מגיע לעבודה בשש, אז הייתי צריך לקום ב 4.30 יש זמן לבוא לעצמך - אני באמת מתנדנד במשך זמן רב. ובכן, בכל זאת, לא משנה כמה גבוה ליבידו שלי, החלום חשוב יותר, "- icipops. "היו לנו גם בעיות דומות עם אשתי, כי אחרי מהלך של סמים כמו תופעות לוואי היה לי חרדה ודיכאון. זו היתה תקופה קשה עבור שנינו, מלא אכזבה. אבל בסופו של דבר הצלחנו לדבר בכנות ולמצוא החלטה רציונלית. עכשיו יש לנו זמן מעת לעת סקס בבוקר - בשלב זה, הלחץ היומיום אין זמן יש השפעה, ואת היום אחרי סקס נראה בהירים יותר. רק מינוס - לפעמים אני מאחר לעבודה "- Justanidiotloser. "ובכן, זו סיבה טובה לאיחור ..." אנשים, מצטער מאוחר - הייתי צריך לקיים יחסי מין שוב, "- תחתון. "אני גם מאמין שהחלום חשוב יותר ממין, שינה אחרי סקס הוא הרבה יותר טוב, במיוחד כאשר הוא מתעורר אותך בחזרה לתוך שמיכה", - Maryizvell. "אני איתך. לפעמים בבוקר זה לא קל לבוא לעצמו למען מין, אבל כדי לעשות סקס ישנוני, ואז ללכת לישון שוב - זה פשוט מדהים "- gravestrain.

Просмотров: 118 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar