MENU

23:23
כמה סקס חשוב במערכות יחסים? ייצוגים של בנים וגברות

סקס ומעשים - עקרונות החיים של אדם מודרני. לא רק שביעות הרצון העצמית שלנו תלויה בכמות ובמאפייניהם, ובכן, והערכה עצמית שלנו. כולם כבר מזמן ידוע בעובדה כי אדם, לשים את זה בעדינות, יכיל יחסים, אבל לא יש להם, הוא מרגיש בודד; במקום לחפש סקס, אבל לא יכול לקבל את זה, הוא מתחיל לדאוג לאופן החוסר שלו.

התוכן של המאמר

1 יעזור אם סקס תכופים יותר יעזור לחזק בעדינות עָנָיו? 2 הערכה של השותף ואת הקשר שלה עם סקס 3 עם מה תדירות עדיף לעשות סקס כדי לחזק את התקשורת עם השותף? 4 סקס כדרך להגן על המקרים 5 יש דברים משפיעים על סקס? 6 מין ועניינים: תלות הדדית

אי שביעות רצון, כראוי, החיים האישיים יכולים להפוך להפרעות נפשיות, כגון דיכאון או חרדה. ובו בזמן, דברים חזקים ומין טוב יכול לשפר באופן משמעותי את איכות החיים, לאלץ אדם רק כדי להרגיש את העיקרון, אהוב ומרופד.

השפעה כה רב מאתנו לשאלות רבות, חיים אישיים עבור תחושת האושר בבני האדם קשה להפריז. אבל כמו סקס ועניינים משפיעים זה על זה? יכול סקס שיפור דברים, ולהפך - דברים יכולים לשפר את המין?

מאמר זה יתאר את המחקר העדכני ביותר על מין ומערכות יחסים וקשרים גם מוצג נקודות מבט כיצד נבלה את הזמן של מדענים שונים.

אם סקס תכופים יותר יעזור לחזק עָנָיו?אני

על פי המחקר שפורסם בכתב העת "מדע פסיכולוגי" ב -2 אלף שבע עשרה בשנה, זוגות צעירים אינם מאמינים כי מספר סקס עושה השפעה על שלהם עניינים בכלל. אבל תגובות התנהגותיות כי גברים צעירים ובנות לא יכול להיות מודע, בסופו של דבר, לשמור תחת שליטה, לדווח חוקרים על הון חוזר.

פסיכולוג לינדזי ל '. היקס ממכון פלורידה, מחקר הבורא המוביל, מציין כי הזוגות שראיינו לא מצאו קשרים בין תדירות של מעשים מיניים ושביעות רצונו מיחסים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אבל לינדזי מוסיף כי מין משפיע על רגשות שאנשים חווים לא מרצון לשותפים שלהם בעת ויתור. להפוך את המסקנה הזאת עזר תצפית שפה של שותפים לגוף.

השוואת תוצאות הסקרים והתצפיות, המדענים הוגשו לראשונה זאת הם מתנגדים בשל המשכן של מין, מבוכה ואי-רצון של שותפים אל האמת. אבל הניתוח הקרוב עשה אותם סוף סוף להיות קדם כדי להציג את זה אנשים פשוט לא מבינים מה להשפעות סקס סוף סוף על ענייניהם עֵסֶק.

לינדזי ואת המחברים שלה מאמינים כי הקשר בין זוגות יכול להחליש פנימה כולל בגלל המין הנדיר ביותר. בראיון, שותפים יכולים לקול קשיים מסוימים אמיתיים שהפכו להיות תנאי מוקדם להפרעות ביחסים, אך לא לחשוב על כל זה כמו איכות ומספר המין משפיע על כל הרגשות שלהם יחסים עם השותף.

בהתבסס על ההרשעה של האבולוציה, סקס תכופים הוא אטרקטיבי עבור שני השותפים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הוא בונה הזדמנות להעלות על הדעת התינוק ומתקין סגור אחד של זוג, זה נראה חושני תקשורת, אשר בתורם הקרובה, כמה חושבים, לגידול ילדים.

במקום להסתכל על חיבור המין יחסים בזווית זו, אז זה נראה כמו כל האחרים הוא אומלל, ייתכן כי המין הנדיר ביותר פועל להאט את היווצרות תקשורת חושנית בין השותפים ואולי אפילו לשחרר את זה.

מסלמה מנוסה רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין ואבנים. רק זה עכשיו לא רק רגעים נוחים לעבודה.
נערות ליווי בהרצליה

שלח לעצמך, רדקים על העובדה כי זוהי תגובה תת מודע של אנשים שרוצים לשמור על העיקרון עבור העסק שלהם. סקס במקרה הזה הוא לחץ על שתיקה של עזרה: "תישאר איתי, אתה חשוב לי", "האם אתה לא בסדר איתי? בבקשה אל תלך". ההרגשה שהשותף נבדל ממך, משיקה את הרצון להחזיר אותו, שוב זה נראה עושה חיבור.

הערכה של השותף ואת הקשר שלה עם sex2

עכשיו ב הניסיון הוערך לא רק הערכה בעל פה, מודע על ידי המשתתפים שותפים, אלא גם, איך כולם אומללים, תגובות התנהגותיות לא מודעת, כמו כולם הוא מובן, בכפוף התגובה.

בשלב הראשון של חוויה של מאתיים שש עשרה זוג טריים, גברים ונשים, נתן הערכה אוראלית לכאורה של שביעות רצונם יחסים. זה טוב מאוד להקצות מה המשתתפים צריכים לתאר איך להביע את הנישואין שלהם, תוך שימוש ניואנסים פרימיטיביים, במילים אחרות, קוראים לזה רע או טוב; או, כפי שכולם מובנים, נעימים או לא נעימים; או משביע רצון או לא.

מאוחר יותר, המשימה הפכה מסובכת יותר: הם היו צריכים לתת הערכה כמותית של הטענות שתוארו על ידי ענייניהם. הכל כבר מזמן ידוע כי למשל: "יש לנו נישואים טובים, שבעה מתוך עשר". שלח לעצמך עובדה אחת שבסופו של דבר משתתפים באופן דומה, באופן כללי, ביקש להעריך את השותף.

הצעד השני של הניסיון נקבע על ידי התגובה המיידית של המשתתפים. בדיקות נערכו בכיתה מחשבים. יש לציין כי משתתפי הניסיון הראו תמונה של שותף, ולאחר מכן הם ביקשו לומר אם יש לו משהו או אחר איכות. לפעמים, אלה היו מאפיינים חיוביים, לפעמים שליליים.

דיוקן של פרמטרים של שותף, אשר, כמו בראשות, הנושאים המורכבים במחשב בכיתה, בקנה אחד עם הערכה המוקדמת שלהם אוראלי. אבל זה לא היה הכי הרבה נתונים עיקריים שהצליחו לקבל מדענים. ברור לכולם שקבע את המבול משתתפים, והתוכנית לקחה בחשבון את הזמן של תשובותיהם. על פי תגובות דיווחו Essayrs איך ורדים למדו את הגישה האמיתית של הנושאים עבור השותפים שלהם.

על הצעד השלישי והאחרון, מדענים ביקשו את המשתתפים כך לדבר, כמה פעמים יש להם יחסי מין בארבעת החודשים האחרונים.

במסגרת ההסכמה, כפי שנהגנו לקרוא, לחוות מחדש הערכות מודעות כי המשתתפים נתנו לשותפים שלהם, כמו לפני שהם לא אפשרו להקים תקשורת עם סדירות של מעשים מיניים בצמד. אבל התנהגות מילולית דיווחו תגובות). ואכן, לעתים קרובות יותר השותפים החלו לקיים יחסי מין, כך הם פחות היסס לפני, בכלל, כדי לתאר זה לזה, כפי שרבים חושבים, איכות חיובית.

לינדזי צ'יקס העיר על זה ככה: "במעמקי הנפש, כמה אנשים לא מרוצה עם השותף שלהם ואת היחסים, אבל הם לא מוכנים להודות בקול רם או אפילו על עצמך ".

אילו תדירות טוב יותר, בסופו של דבר, לעשות סקס כדי לחזק את התקשורת עם השותף?3

מחקר נוסף שפורסם במדע פסיכולוגי, מנסה לגלות איזו תדירות עדיף לקיים יחסי מין ללכת למערכת היחסים לטובת.

פסיכולוג אנדריאה מלצר, עובד המכון לפלורידה והבורא המוביל תגובות מחקר על התוצאות שנרכשו: "לפי המחקר שלנו, השותפים מרגישים תקשורת אקראית ומעוררת יתר ביחד 40 שעות לאחר יחסי מין.בעיקר, נראה כי התוצאות הממוצעות לא היו שונות במשתתפים סקס וגיל שונים. מלצר ועמיתיו חוגגים את זה ב -2 עבודות מחקר עצמאיות היה שם אחד ואותה תמונה. נראה כי התוצאות מראים כי סקס מחובר היטב עם איכות היחסים, גם לזהות את התדירות הטובה ביותר, איך כולם נמונים, יחסי מין עבור תקשורת חיזוק בין שותפים: 40 שמונה שעות.כאשר הדברים הם רק בירידה, שותפים יוכלו להתחיל פעמים COC לחוות את המשאלה הכי חזק לקיים יחסי מין.

לכול ברורים כי על רקע המלצר, ללא שינוי, כמו הרבה מאתנו רגיל קריאה, אקטים מיניים יתרמו להתחזקות תקשורת בין שותפים גם להפוך אותם נעים יותר ובעל ערך בטווח ארוך.

כדי לבדוק את הניחוש שלך, חוקרים למדו נתונים 2 עבודות מחקר עצמאיות: תשעים 6 נישואים השתתפו באחד, ובשנייה - 118. במסגרת יותר, כפי שהנהיג להתבטא, מחקר ענק לומד היבט אחר של סקס מערכות יחסים, כל המשתתפים בניסיון יומני הוביל, שבהם יחד עם אחרים השאלות נעשו על שביעות רצונם מן היחסים והמעצר של איברי המין מַעֲתָת.

כל לילה לפני השינה, בסופו של דבר, הוצעו לעשות כניסה, אם הם זונים סקס ביום זה. ללא קשר לתשובה לשאלה זו, שלהם גם שאל גם להעריך איך הם היו מרוצים סוג של חיי מין שלהם, עם הפורנטים שלו, קרובי משפחה (תוכנה, כפי שאנשים נהגו להביע, בקנה מידה בן שבע בול, שם התכוון "בכלל מרוצה, "ושבע -" מרוצה מאוד ").

על פי תוצאות המחקר, בממוצע, האכטרנסים יש יחסי מין יומיים בשבוע. רוב המשתתפים הראו רמה מועילה שנותרו חיי המין והיחסים שלך תוך יומיים עם רגע של יחסי המין האחרונה.

אנשים לעתים קרובות מקיים יחסי מין כל 40 שמונה שעות, לאחר כמה חודשים מתחילים לשקול את העסק שלהם יותר נעים ".חוקרים והנחלו בעבר כי מין, לשים את זה בעדינות, משחק תפקיד מכריע בחיזוק תקשורת בין שותפים, אבל רוב האנשים בחיים האמיתיים יש סקס פעם ב כמה ימים. מישהו מתרגל אותו לעתים קרובות פחות, ורק אחוז קטן של זוגות קיום יחסי מין כל יום.Molzer E עמיתיה לשים השערה כי יחסי מין לטווח קצר הגדלת מעדן החיים האישיים, אבל סקס תכוף קבוע מסוגל יותר.

סקס כדרך להגן על העסק 4

כל אחד ברור כי חלק של הבעיות ביחסים כי זוגות מוערכים כמו קריטי, תיאורטית ניתן להזיז אותם קל יותר ופתור מהר יותר, אם לשותפים היו יותר, כראוי, חיבור חזק ל. סקס תכופים יותר יכול יעזור לה ליצור אותה.לאחר שטיפל וחושב על איך התוצאות בעבר הוקמו, לינדזי היקס ועמיתיה החליטו להשוות הערכות מודעות ומשתנות שאנשים נראים נותנים גם לשותפים שלהם כמו כן, נראה כי הם מחוברים איך אנשים רגילים להביע את תדירות של מעשים מיניים של בני הזוג.

סקס, לשים את זה בעדינות, הוא רגיל וקל לכאורה לאדם מפורסם מאז תחילת הזמן.

יתר על כן, למרות התשוקה וההתרגשות המלוויה סקס דומה שקיבל שותפי פריקה לעתים קרובות מרגיש ריק. הרגשות של חיבור חוזר לא, באופן כללי, זה בא - או זה, זה הפך, נעלם מהר מאוד. אנשים מודרניים מסודרים רק הרבה יותר קשה מאשר אבותיהם; סקס לא יכול עוד לפתור את כל הקשיים שאיתם האדם מתמודד יחסי.

ניכור במערכות יחסים ניתן לתקן רק אמון, פרנק דיונים. במקום לשותפים לא יכול להתגבר על זה ללא עזרתם של אחרים, יש לנקוט בעזרת מומחים - פסיכולוג או פסיכותרפיסט. סקס הוא לא פתרון לבעיות דומות, אפילו יותר מאשר אנשים בתחילה תת-מודע לנסות לתקן את הכל עם זה. על איך לשנות לענייני ולשמור אותם ממוות, לקרוא במאמר על הקישור.

האם העסק משפיע על סקס?חָמֵשׁ

העוררות של נשים מאשר להראות באופן פיגוריבי, יש "גז" ו "בלם".

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה היא מורכבת מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה מורגלת לנשים ולילדים ציבוריים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המצב יעשה חברה מצוינת.

הכל כבר זמן רב כי "דוושות" אלה בעל רגישות שונה, ואת העבודה המשותפת שלהם יש השפעה על איך גברת מהירה היא מסוגלת לעורר, גם על כמה קל זה יכול להפסיד נווסטרוי.

"גז" הם סטריסות שהניעה את הגברת למין: רומנטי ריהוט, ציוד של שותף וכמעט כל דבר אחר. "בלם" הם מסיחים תנאים מוקדמים: עפר או קר בחדר, מפחד הריון לא הולם, שינה עבור איך אנשים משמשים להביע, הקיר הוא ילדים - לכל גברת יש קבוצה של דברים להרוג התרגשות, לִהיוֹת שׁוֹנֶה.

במקרים - תלוי איך הגברת מרוצה מהם - יכול להיות גם "בלם" ו "גז". רגשות מין מתדרדרים כאשר שותפים במריבה, ולעתים, חילוקי דעות שנראו להישאר בחוץ מיטות אז ללחוץ כי זה הופך להיות לא מציאותי.

במקביל, קרוב, כראוי, דברים אמינים, באיזו גברת זה מרגיש כך לדבר את עצמך אהוב, כמו רבים חושבים, בשידור, יכול לעורר את ההתרגשות שלה ולהביא הנאה סקסית לרמה חדשה.

בהתאם לשביעות רצונם של השותף והיחסים, הגברת אפילו עשוי לחוות רגשות שונים במהלך אורגזמה.

סקס ומקרים: תלות הדדית

מצד אחד, הקרבה של שותפים סיפוק שלהם עם היחסים, בסופו של דבר, משפיע על איכות המין. כי יחסי מין אחרי מריבה קולית לפעמים, בסופו של דבר, נראה כמו פיוס טוב, בתוכו, כפי שאנו מביעים, הרבה תשוקה, ובכל זאת אורגזמה בסוף הקרבה מביאה תחושה של הרצועה לעתים קרובות יותר ממה או אחר.

Y, כפי שאנו מבטאים, מרוצים זה לזה שותפים אחרים יוצא מין טוב. עבור נשים במיוחד את העיקרון של אווירה חושנית ביחסים.

מצד השני, מספר מופעי עבודת מחקר כי זוגות שיש להם גם מין יותר מ 2-3 פעמים בשבוע, happing במערכת יחסים. לא עקרונות, כמה שותפים, בסופו של דבר, שנים: ולא לגברת ואדם, ולכן, הם קיימים יחסי מין לעתים קרובות יותר, הם מרוצים יותר מן היחסים שלהם. תדירות מינית פועל ברמה הביולוגית, בלשון המעטה, יש השפעה על מה הרגשות הם שותפים ביחס לכל אחד תחושה אחרת.

אבל במידה הנוכחית, עם קצב החיים המהיר שלו, הצמד רק קשה מצא זמן זה לזה. אנחנו לא רק על תאריכים הדורשים תכנון והדרכה, אבל אפילו מין מהיר: העובד כרגע ארוך יום עבודה, לא סופשבוע, אבל, כמו הרבה מאתנו מתייעץ, הרבה שעות נוספות, וכך לומר זה אומר פיזי עייפות נפשית.

מומחים - פסיכולוגים וסקאולוגים - ממליצים על פארס לדון במין: לא רק צריך ואת הרצונות זה לזה, אבל גם איכות ותדירות שלה. לִפְתוֹחַ דיונים על מין מגדיל את רמת ההערכה כערכת יחסים חיי מין.

זה עלול סוף סוף נראה כאילו אנו מביעים, טיפש לעשות משהו כמו זמן תכנון לקרבה, אלא גם להתחיל דיאלוג על חיי מין מאוד עקרונית. זה יעזור לא רק לעשות סקס יותר, כפי שאנו מבטאים, באיכות גבוהה, טוב, ולמצוא אחד את השני יותר זמן. כמה פעמים יש סקס, לקרוא במאמר שלנו עוד יותר על ידי הפניה.

וקטור פומינו

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. לכוון את תשומת הלב לעובדה שאני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. ואפילו לא צריך להיות טיפש שאני עוזר לזוגות, בכלל, כדי לפתור את הקשיים בצנצנת מינית.

עבור, קוק כל קניון, כל זוג סקס ביחסים משחק תפקיד. כמובן, כול יודעים היטב מה הוא העיקר - השותפים צריכים מזג מיני דומה. לא הרבה מי יודע מה המצב הוא זוג אתה צריך סקס כל יום, ואת הגברת רק פעם אחת כל 1.5-2 שבועות. בהתחלה הכל הולך נהדר, אבל עם הזמן הטבע, בסופו של דבר, לוקח את שלו. שערוריות בגין, טינה, עשויה לקרות, באופן כללי, בגידה. לא עבור כל אחד אינו סודי, ולכן בעיות מין צריך לדון "על החוף". ואפילו ההבדל במוסר לא אומר כי יש צורך לפזר. יש צורך בהתחלה סוף סוף לשנות את המין, ליצור אווירה מתאימה, לעורר שותף, לעשות מאמצים עבור Intima בלתי נשכחת.

Просмотров: 425 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar