MENU

14:10
מה צריך להיות חשפנית מושלמת?

סטריפס מקצוע מעניין ורב-משמעי. מיומנות אחת לרקוד כאן היא בבירור לא לעשות. העבודה קשורה ישירות לתקשורת עם אנשים, באופן ספציפי עם סקס חזק. זה אם הנערה תוכל לארגן אותו אורח ולמשוך את תשומת לבו, נפח הרווחים שלו תלוי. אדם אדיש לא יזמין שירותים נוספים או לטפל רקדנית קוקטייל. אז העבודה מביאה הנאה הרבה כסף, חשפנית חייב להיות קבוצה מסוימת של תכונות וכישרונות.

ביטחון עצמי - הבסיס של הכל

אם אתה לא נהנה איכות זו, זה לא יהיה אפשרי לצאת על הבמה ולרער מול הציבור. החסרונות חייבים להיות בטוחים בעצמה, שלו שהיא נראית מדהימה ורוקדת. אם הילדה מרגיש לא נוח בעת ביצוע, אז התנועות הופכות לא בטוח, וזה משפיע על התפיסה הכוללת של המספר. אבל לא להיות נסער, הכל מגיע עם ניסיון.

לפחות פעם אחת למצוא אומץ וכוח ללכת על הבמה, ואז זה יהיה קל. אחרי הראשון מתפעלים זכר תצוגות וחוזים סוערים, אתה אפילו לא צריך מחשבות שמשהו לא בסדר איתך. סטריפטיז היא דרך מצוינת לגייס הערכה עצמית.

הידע של הפסיכולוגיה זכר יעזור לתקשר עם האורחים

כל חשפנית היא סוג של פסיכולוג. כמה גברים באים אל הסורגים לשפוך רקדני נשמה ולהתלוננות על נשותיהם הזועמות. אלה עוסקים בזה, מובילים בנות לחדר ה- VIP או לשים על השולחן שלה.

אם אתה פשוט להקשיב ולהנהן, אז האורח יבין שאתה אדיש לבעיותיו, זה יכול להעליב אדם. אתה צריך לנסות לפחות קצת כדי להתעמק לתוך המצב, לתמוך בשיחה ולתת כמה טיפים. אז זה אפשרי למשוך את הזמן, ולעשות כסף על קצה וצריכה.

עוד ידע של פסיכולוגיה שימושי עבור חשפנית כדי לקבוע את סוג האורח. גברים בקביעות להשתתף ברים רצועות מחולקים למספר קטגוריות. כמה מהם באים ליהנות, אחרים להירגע, אחרים יושבים בשקט בפינה. לכל מבקר צריך להיות גישה אישית, רק כך אפילו מן האורחים הגבעי ביותר יהיה להגיע למתוח לפחות קצת כסף. לשם כך, רקדנים צריכים להיות טובים מאוד להבין אנשים להבין אילו טקטיקות יחולו על האיש שהזין זה עתה.

פתיחות, פתיחות, תקשורת ומיומנויות חברתיות אחרות

החסרונות חייבים לא רק לרקוד בצורה מושלמת, אלא גם להסתדר עם אנשים. בצריכה, זה לא להרוויח הרבה כסף, אם רק לשבת בשקט ליד השולחן, אז אתה באמת משתעמם עם אורח. אתה צריך להיות חברותי, כיף, פתוח, לדבר הרבה במקביל לזה לשאול שאלות להעביר את המבקר. תקשורת - הדרך המושלמת למשוך זמן. בזמן שאתה יושב ליד השולחן, אתה לא צריך לרקוד על הבמה. במקביל לכך, הכסף הוא טפטף עבור "פיטורים", וגם נופל אחוז ממשקאות שאליה הצליח האדם לקדם. בנוסף לכל דבר, התכנסויות כאלה יכול להסתיים עם סיפור מעולה או שירותים נוספים.

לפתח מיומנויות תקשורת הוא חשוב בדיוק כמו כל הזמן מחדש מספרים או שרירי הרכבת. גרסה וסגרות סגורות בתחום הפנאי אינם מתעכבים במשך זמן רב.

ב סטריפטיז, אין מקום עבור Compacon

עבודה ספציפית דורשת בנות של כמה discour יכולת יחס מרגיע חובה. אם אתה לא יכול לשבת על הברכיים של אדם לא מוכר, ומחמאות מגונה אתה מתחיל להסמיק, ואז לעבוד בר רצועת היא לא את האפשרות הטובה ביותר. למרות שדמוי הצנוע יכול להיות סין שלך, כי גברים רבים כמו התנהגות זו.

עם זאת, רקדנים חייבים להיות מתפשט במלואו ב Privates ולספק שירותים מתפריט מטורף, ויש שיבוש מדי קצפת עם חזה ועוד דברים חריפים. כדי שזה צריך להיות מוכן. אם אתה מתייחס דברים כאלה כמו עבודה, אז אתה לא תסבול מטריד את הגבולות של העקרונות המוסריים שלך.

רגוע, רק רגוע

התנגדות מתח חשוב ביותר בעבודה של חשפנית. ראשית, קונפליקטים עשויים להתעורר עם אורחים. גברים שיכורים מתנהגים לעתים קרובות, מתחילים לגס, נשבע, עלבון או פסטר. במצבים כאלה, אתה צריך להיות מסוגל להישאר מתוק וידידותי לא לנחש את המצב. כל הבעיות שנויות במחלוקת נפתרות אך ורק באמצעות מנהל או משמר. החסרונות לא חייבים לקלקל את הדימוי ואת המוניטין שלו, נכנסים לסכסוכים עם אורחים, זה יכול להפוך לצרות גדולות. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa/

שנית, לעבוד בצוות הנשים צריך עצבים פלדה. רכילות, סכסוכים, מתנודדות - כל זה צריך להיות לעקוף. מוטב לשים את עצמי לשים את עצמך בצורה כזאת כי היריב הוא להבין מה עדיף לא להתעסק איתך. לעשות זאת, מתנהגים בביטחון ובשלווה. אם אתה עצמך לא הולך לשמש פרובוקטור, אז בעיות עם עמיתים יוכלו להימנע. סקנדליסטים לא לסבול בכל צוות, ולכן לא צריך לטפס.

אם אתה צריך לשקר, עדיף לעשות את זה במיומנות

כמה אנשים לא יודעים איך לדבר. הם מתחילים לגמגם, מבולבלים במילים ועצבנות. סטרפיטיס סלטיטיס היוו לעתים קרובות למדי, כי הנערה לא תתפשט את כל האורחים אל כל האמת על חייו, לתת מספר אישי או לחשוף את השם האמיתי. אז אתה צריך לצאת איכשהו. כמו כן, רקדנים צריכים להעמיד פנים שכל מבקר לממסד שהם אוהבים את זה בטירוף, וזה דורש מאמץ רב.

כן, שקר רע. אבל לדמיין שאתה פשוט לשחק תפקיד. להיות שחקנית קטנה! אחרי הכל, החסרונות הוא האמנים של הז'אנר הארוטי, כלומר, הצורך לחלות ולדבר בשקר - רק חלק מהדמות. זה יאפשר קצת מצפון רגוע.

עם קבוצה של תכונות כאלה, העבודה בר רצועת רק להביא רגשות חיוביים. עבור רווחים גדולים אתה צריך קצת יותר מאשר היכולת לביצוע יפה על הפילון. מקצוע של חשפנות דורש קשר הדוק עם אנשים, ולכן מיומנויות תקשורת חשובים לא פחות מאשר כוריאוגרפית.

Просмотров: 4195 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar