MENU

"טנטרה היא צורה עתיקה ומסובכת של פילוסופיה הינדית ('Tantrayana') שמבטיחה אהבה, מודעות רוחנית וגוף ונפש מאוזנים"

בטנטרה, תרגילי יוגה יוצרים חיבור לכוח גבוה יותר של הפרט. זה גם עוזר להם להירגע יותר. עיסוי יכול ללוות מפגש במטרה להגביר את התחושה או להפחית את הכאב, לצמצם את המיקוד הרגשי בתחושה המינית, לשחרר תחושות של עוררות מינית מוגזמת, ולהימנע מאינטימיות רגשית עם המעסה.

דרכים שבהן עיסוי טנטרה אסייתי עוזר לך:

- שפר מכף רגל ועד ראש באמצעות מגע עדין - התרוממו תחושות על ידי שימוש בטכניקות העיסוי הארוטיות ביותר המציעות התעלות והתמסרות מבורכת למודעות גופנית מוחלטת - הפיכת תנוחות לאינסוף תנוחות אפשריות לנוחות אופטימלית - קידום רגיעה על ידי הנחת המוח (נשימה מנטה זמינה עבור עלות נוספת)

עיסויים טנטריים הם סוג של עיסוי המשתמש במיקוד, נשימה ודימויים נפשיים ... Читать дальше »

Просмотров: 91 | Добавил: shelena5e2dm | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

כדי ללמוד איך לעשות ריקודי בטן בסיסיים, צריך הרבה עבודה קשה ותרגול.

מדריכות בסיסיות לריקודי בטן

כמה מדריכים בסיסיים המלמדים נושא זה מספקים שלבים מסוימים שיש לבצע. הם גם עושים שימוש באביזרים ובכלים כמו צעיפים, סרטים, צעיפים, חישוקים וכו'. https://israel-lady.co.il/נערות-ליווי-בחיפה/

כאשר אתה לומד את המהלכים חשוב שכל אחד ילמד בקצב שלו. אז למתחילים, המשתתפים צריכים לדעת איך זה מרגיש להחזיק את הבטן ביד אחת וללחוץ למעלה עם היד הנגדית מהרצפה או מהקרקע מתחתיהם. תלמדו סוג חיוני של מהלך שנקרא "החזקה" רק על ידי ביצוע כמה תרגילים פשוטים מהנושא הזה. התהליך בדרך כלל מרגיש ממש טבעי לאחר זמן מה; אל תוותר ברגע שאתה מרגיש מתוסכל כי תהיה בטוח שזה בוודאי יגיע! לכל אחד יש רגעים ש ... Читать дальше »

Просмотров: 86 | Добавил: shelena5e2dm | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

בארצות הברית זה חוקי לשלם למישהו על סקס. המשמעות היא שכל אחד יכול לקרוא לנערת ליווי לביתו ולהחזיק מקצוען בחדרו בכל מחיר שימצא לנכון. שירותי ליווי בתל אביב

במקרים מסוימים, לקוחות יחפפו את נותן השירות עם הרפתקאות מין או פטישים אחרים, בציפייה שיספקו מעשים ספציפיים כגון מכות, איגרוף ארוטי, שעווה לפטישיסטים של כאב או השפלה.

אתה יכול גם למצוא אפשרויות לחלופות זולות יותר של מלווים במדינות עולם שלישי כמו הודו שבהן זה עלול להיות קשה ומסוכן יותר לשכור מלווים מבלי לדעת למה בדיוק אתה נכנס.

אם אתה רוצה למצוא ולאסוף נערת ליווי מרחוב, אז העלות משתנה מאדם אחד למשנהו וממקום אחד למשנהו. טווח המחירים הוא בדרך כלל 45-200 דולר עבור בחורה שפשוט הולכת ברחוב.

... Читать дальше »

Просмотров: 60 | Добавил: shelena5e2dm | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)