MENU

08:25
איך לעורר את הגברת: למעלה 10 סובייטים

כפי שאתה מבין, זכר וגברות בדרכים שונות להגיב על ההתרגשות. אין ספק, ראוי להזכיר כי הנקודה היא לא כל כך הרבה פיזיולוגיה, אבל בפסיכולוגיה. הורמונים של דאם, אסטרוגן ופרוגסטרון, וטסטוסטרון של גברים, משפיעים באופן משמעותי על הכימיה של המוח. גברים מעדיפים טריגרים חזותיים, כגון צפייה בפורנו, ונשים מרוכזות על יחסים, רגשנות רומנטית. לכן, אם כן, ממה שאתה לא מבין, למה להתחיל - להתחיל עם היכרויות. מה, באופן כללי, לעשות הבא - ייתן מאמר מהיר.

התוכן של המאמר

1 למעלה 10 סובייטים עבור עירור של הגברת

למעלה 10 סובייטים עבור עירור של נשים -10

אל תמהר

זכור כי גבירותיי "אהבה אוזניים". אל תכתוב עליהם וירדות למין, כפי שכולם מובנים, הרגע הראשון של הפגישה. עבור קודם לכן שלח אותו כמה SMS פלרטטני, לעשות מחמאה על דעתה, להכין ארוחת בוקר במיטה. ולא ערב הערב, ואז להציע יחד, בסופו של דבר, לעשות אמבטיה, להפוך את עיסוי שלה, לצפות בסרט יחד. תן לזה להיות רגיל במקצת, אבל הגברות תציבו במדויק. אין ספק, ראוי להזכיר את מה שלא ממהר. תן שותף להבין שאתה נהנה כל רגע ליד לה.

אל תדלג על הקדמה

פרלוד - חלק ראשי של סקס. גוף של נשים צריך זמן להגיב לבסוף לגעת ונשיקות. ואת הכלל הבסיסי ביותר לא מתחיל חודר מין בזמן שהגברת לא תהיה מתרגשת מספיק. זה יכול להישפט על ידי פטמות קשות, פאות למעלה, תלמידים מורחבים ולהגדיל את סיכה. אחרת, הגברת לא תקבל אורגזמה ותהיה כביכול, כמו רבים באים לידי ביטוי, לא נעימים, כואבים, רגשות מן החיכוך. דירות דיסקרטיות בקריות

בקצרה על העיקר - ההקדמה ניתן להתחיל כמה שעות לפני סקס. תארו לעצמכם עובדה אחת שהערות מתאימות לכך, SMS, דיונים טלפונים של תוכן ארוטי, נוגע להליכה, טיולים, דיונים מלוכלכים בשיחות עסקיות.

לעשות אווירה

גבירותיי כמו כאשר הם מנסים פשוט לא רק תמונות, ואת הפנים. נרות קלים, עמלים, כדי לשים את זה בעדינות, אור, להפעיל מוסיקה רומנטית. זה ייתן להבין את הגברת כי אתה לא רק חשוב למין, טוב, ואת העובדה של דאגות עליה, על ההנאה שלה.

תמיכה Visual Contact

תנועות יחזקו את זרם הדם וממלאים את הגברת עם עירור נעימה.לא לבלבל סוף סוף לשמח את הגברת בעל פה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל זה הכי טוב, ולפעמים הדרך היחידה להשיג אורגזמה.

איסוף מקצועי רוצה לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. הם כמובן לא מחסנים ואבנים. עם זאת, זה בהחלט לא רק הצדדים מוצקים בעת עבודה.

עדיף להתחבר cunnilingus עם ליטוף אצבעות או צעצועים.

אל תהיה שקט

לא לבלבל, באופן כללי, כדי להראות את הגברת שלך על איך זה יפה וסקסי. זה ייתן ביטחון שלה בחדר השינה, יאפשר יותר ליהנות כמה מאיתנו משמש לקריאה, רגעים מיניים שאתה חולק יחד. אתה יכול גם להשתמש הפעם כדי לדבר איתה, ספר לנו על כל מה שיורה איתה, בסופו של דבר, לעשות, ומפני.

לבחון גברת

דגש על גירוי של גופים ארוגניים של שלך נבחר. אתה מתעורר, אבל ההתרגשות יכולה להיות מתוקה, כדי לא רק מתוך ליטוף של הדגדגן או שפתיים מין גדולות. זה יהיה רע אם לא אשים את העובדה כי אזורים כוללים גם:

אוזניים; לִשְׁחוֹט; בתי שחי; גב תחתון בטן; הצד הפנימי של פרקי הידיים; אצבעות אצבעות.

השתמש בשילוב של נשיקות אור, משיכות עדינות, שפשוף.אל תשכח, בסופו של דבר, להסתכל גברת בעיניים לא רק במהלך משחק מקדים, טוב, בזמן סקס. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה מרגש, עושה את זה כדי לדבר עם להרגיש האמין ומיני. יתר על כן, מגע חזותי הוא מחלה אינטגרלית של מין טנטרי.

לא לקמץ על ליטוף בעל פה

נסה כמה הם חושבים, "תנוחות אידיאלי"

תנוחות מועדפות עבור נשים הן אלה שגם לספק את הגירוי הגבוה ביותר של נקודה G.

עמידות סובייטית ומידע פגמים זרקו את המסקנה השגויה לגבי מה שהליווי הוא למעשה - זה עכשיו משהו, הוא עצמה, יש צורך להשתיק. אבל כאן יש כמה אנשים שיש להם מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

, איך כולם נמס, כזה שייך:

"נשים מלמעלה". עמדה זו, תוך התחשבות בזווית הנטייה, מסייעת בצורה מושלמת כדי לעורר את הנקודה. עם זאת, ראוי להזכיר כי גם בתנוחה זו עשוי לעורר את הדגדגן. "כלבלב סגנון". עמדה זו היא לא טובה עבור המשחק עם הדגדגן, אבל זה לא מתאים להפעלת נקודה מתאימה. "יושב תנוחה". השותף שלך יכול לשבת על הברכיים כמו פנים אליך ובחזרה. המיקום מספק את החדירה העמוקה ביותר, וכדי לשים את זה בעדינות, פותחת רמה חדשה של קרבה בין שותפים.

בניגוד כמעט לכל הצהרות, התנוחה המיסיונרית היא בהחלט לא, באופן כללי, מתאים לגירוי של נקודה G. למרות עומק החדירה, חיכוך מספיק של החלק העליון של הנרתיק לא מתברר.

להפגין אמון

אמון הוא הגירוי הראשי. ביטחון עצמי ואנרגיה חזקה סוף סוף להניח להרגיש שותף כי הוא מרופד ומפתה.

תקשיב לרצונותיה

לא להתעכב על Orzme לבד. יש לציין כי אתה שואל את השותף מה שהיא אוהבת את זה מתברר. הקפד להקשיב היטב ולנסות להגשים את בקשותיה. לדון בפנטזיות שלך. שיחות מין לפני סקס היא גם מנוע טוב שעון.

הניסוי עם טיפים ואוהב את הגברת שלך "בצורה חדשה". למד כי ישירות מרגש השותף שלך, וזה מסוגל לעשות אותה מאושרת. ככל שאתה נלהב יותר על ההנאה שלה, יותר תענוג תקבל בתמורה.

Просмотров: 138 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar