MENU

בארבע, כמו יחסים חמורים, יש לעתים קרובות מצבים כאשר אחד השותפים מתחיל לבדוק סקס אם לא גועל, אז אדישות. יש לציין כי עם כל זה ברמה החושית, המקרה שלהם יכול להיות קרוב לחלוטין וסודי.

התוכן של המאמר

1 סלידה סקסית 2 איך הגלולה למין מתבטאת 3 סלילת מין 4 מחלות או הפסקה זמנית

לא, כפי שאנו מדברים כל הזמן, חיי מין אמיתיים משפיעים על איכות החיים והיחסים בין השותפים. ואם כל פתאום אתה מתמודד עם דומה, אז יודע - סביר להניח, אנחנו מדברים על איך אנחנו רגילים לדבר, סקסי סלידה.

רתיעה סקסית

סלידה סקסית או סלידה סקסית היא אחת של יותר רפה ועם כל זה מאוד מתמשך צורות, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר flauntingness מינית.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות מאוד, הלקוחות הם צעירים משגשגים אשר בוערים כדי להסתכל על החגיגה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם אישה מרהיבה. הרווחים האלה די די, כך שזה לגמרי לספק באופן אישי את האובייקטים הד ... Читать дальше »
Просмотров: 116 | Добавил: shelena5e2dm | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

יש מספר עצום של מינים של גירוי מיני, שממנו הגברת יכולה ליהנות. כרגע אנחנו יודעים הרבה על אורגזמה הנרתיק הקלאסי, כי הוא הנפוץ ביותר. בשנים האחרונות, המדע גם צבר לאחרונה על הקיצון, כאשר מגרה איזה גברת ליהנות מהדרך הקלה ביותר.

תוכן סעיף

1 מהו אורגזמה? 2 חומרי סיכה וקונדומים 3 הכנה למקלדת סקס 4 איך לחוות אורגזמה אונלית ולקבל יותר כיף

אבל זה אפשרי לשמש סוגים אחרים של גירוי - למשל, עם סקס אחורי? גבריאל מור בספרו "תענוג אנאלי לה" מניות המועצה בחשאי איך, בסופו של דבר, לחוות את האורגזמה עמיד למים במהלך יחסי מין עם פורנר.

מה זה אורגזמה?אני

אורגזמה אמיתית היא סוג אורגוזיס, אשר, להיות מושגת דרך אגב זה נראה מעורר בעקיפין G- נקודה דרך הקיר, חלוקת הנרתיק וכיצד להתבטא על ידי פי הטבעת. אתה יכול לעשות את זה עם אצבעות, חבר או צעצועי מין. בנוסף, טבעת השרירים המכסה את הכניסה ישירה המעי, יש, כפי שכולם יודעים, הרבה קצות עצבים. גירוי Anus לפי שפה, אצבעות או ראשו של חב ... Читать дальше »

Просмотров: 156 | Добавил: shelena5e2dm | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

אנשים מטפחים תקשורת אינטימית. האיש היה צריך לגרש ולהישאר במלואו לבד לבד עם רוחות רפאים מן העבר. דומה "רגעים של עצב" להתרחש עם הגברת די לעתים קרובות. הכל בשל העובדה כי זה סובל פוסט טראומטי מלחיץ הפרעות אונס. למה אחרי סקס זה הופך להיות רע? שאלה זו נותחה על ידי פסיכולוגים רבים, והגיעו מסקנות מסוימות.

התוכן של המאמר

1 חוויית מין רעה 2 דיכאון 3 פוסט-טראומטי מלחיץ הפרעה 4 מקרים פוגעים 5 גבירותיי על ניסיון עצוב

חוויית סקס רע אני

ההסבר הנפוץ ביותר של רגשות רעים לאחר לילה מהיר - סקס רע. זה קורה לעתים קרובות, במיוחד עם אנשים, לעתים קרובות שינוי בת זוג. כדי לקבל הנאה אמיתית מן הקרבה, אתה צריך להתרגל לגוף.

ברוב המקרים, גברים סובלים מיסור כזה. הם אובססיביים על ידי לתת לגברת הנאה. מחשבות דומות יכולות להוביל קומפלקס פנימי. בגלל הציפיות של הצרות הסקסיות, הילד לצאת החוצה כדי לקום. זה יוצר חוויות רוחניות חדשות. מזה גלגלים של סנסארי קשה לחפור ללא טיפול נפשי.

... Читать дальше »
Просмотров: 96 | Добавил: shelena5e2dm | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

אנדומטריוזה היא אולי אחת המחלות הנפוצות ביותר. האם ניתן להמשיך ליהנות חיי מין ללא כאב אם הרופא שם לך את האבחנה הזאת?

התוכן של המאמר

1 סקס להיות! 2 צפה במחזור שלך 3 הרדמה 4 חומרי סיכה 5 תנוחות 6 קצב 7 נכונות קרב 8 תוכנית ב

סקס להיות!אני

במקרה של אנדומטריוזיס, תאים דומים endometry (שכבה פנימית של הרחם) גדלים מחוץ לחלל הרחם. בנות רבות יודעות כי הסימפטומים העיקריים של מחלה זו הם הכאב של דימום חודשי והקבוצה. אבל זה לא הכל.

של הסימפטומים התוססים ביותר של המחלה, כאב כרוני ועייפות יכול גם להיקרא. וכמה נשים עשויות גם לחוות תחושות כואבות במהלך יחסי מין.

ויקטוריה ברוקס - צלם מניו יורק. על אנדומטריוזיס ובעיות מוקדמות היא לא יודעת מכשול. "הכאב ממין היה כה חזק עד שנדמה היה שהאורגזמה האפשרית לא היתה שווה. היא ניתקה כל העונג שהתקבל ממין, "נזכר ויקטוריה.

תסמינים של אנדומטריזה משתנים מאישה לאישה. מחלה אחת ... Читать дальше »

Просмотров: 80 | Добавил: shelena5e2dm | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)