MENU

15:28
אנדומטריוזיס ומין: כאב כאן לא מקום

אנדומטריוזה היא אולי אחת המחלות הנפוצות ביותר. האם ניתן להמשיך ליהנות חיי מין ללא כאב אם הרופא שם לך את האבחנה הזאת?

התוכן של המאמר

1 סקס להיות! 2 צפה במחזור שלך 3 הרדמה 4 חומרי סיכה 5 תנוחות 6 קצב 7 נכונות קרב 8 תוכנית ב

סקס להיות!אני

במקרה של אנדומטריוזיס, תאים דומים endometry (שכבה פנימית של הרחם) גדלים מחוץ לחלל הרחם. בנות רבות יודעות כי הסימפטומים העיקריים של מחלה זו הם הכאב של דימום חודשי והקבוצה. אבל זה לא הכל.

של הסימפטומים התוססים ביותר של המחלה, כאב כרוני ועייפות יכול גם להיקרא. וכמה נשים עשויות גם לחוות תחושות כואבות במהלך יחסי מין.

ויקטוריה ברוקס - צלם מניו יורק. על אנדומטריוזיס ובעיות מוקדמות היא לא יודעת מכשול. "הכאב ממין היה כה חזק עד שנדמה היה שהאורגזמה האפשרית לא היתה שווה. היא ניתקה כל העונג שהתקבל ממין, "נזכר ויקטוריה.

תסמינים של אנדומטריזה משתנים מאישה לאישה. מחלה אחת מתרחשת בקלות רבה יותר, אחרים מתמודדים עם מורכבות שלמה של תסמינים ותחושות לא נעימים.

התקשות סובייטיות ופגמים מידע נזרע למבט לא מדויק כי למעשה ליווי הוא בהכרח משהו שערורייתי, כך, עובדה כזו צריכה להיות שותקת. עכשיו לעתים רחוקות מישהו שיש לו את המידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

האם אפשר לעשות משהו כדי להקל על חייך?

בְּלִי סָפֵק! נסה תנוחות שונות, הקפד להשתמש lubrikant, לדבר עם השותף שלך בגלוי יחד לחפש דרכים לספק אחד את השני של הנאה אפילו ללא חדירה (אם במשך תקופה מסוימת זה בלתי אפשרי). עכשיו נעצור בפירוט.

צפה במחלק שלך 2

עבור רוב נשי הנוחות הנגרמת על ידי אנדומטריוזיס הוא קבוע. אבל במהלך הווסת, הכאב הופך להיות יותר כואב. ולפעמים אי נוחות משופרת במהלך הביוץ - זה המקרה של ויקטוריה.

מעקב אחר המחזור שלך, אתה יכול לצפות בסימפטומים שלך. אז אתה תבין אילו תקופות של מחזור הם בשבילך ביותר / לפחות כואב. אתה יכול לעשות את זה ביומן נייר רגיל, בלוח השנה בטלפון או להוריד כל יישומים חינם.

גם לא לשכוח לתקן את רמת הכאב בזה או באותו יום של החודש.

Ansthic3

השתמש משככי כאבים מותרים. אתה יכול להתייעץ עם הרופא שלך כדי לאסוף תרופה מתאימה.

קח הרדמה כשעה לפני סקס. אם נדרש, אתה יכול לשתות עוד גלולה לאחר יחסי מין - אם אי נוחות עדיין מרגיש.

חומרי סיכה 4

"אם יש לך אנדומטריוזיס, ואז חומר סיכה הוא החבר הכי טוב שלך," אומר ברוקס. כמה נשים עם אנדומטריוזיס עשויות לחוות כאב במהלך יחסי מין בשל יובש של הנרתיק וחוסר סיכה. ברוקס אומרת כי במהלך המין היתה לה רושם כי הנרתיק שלה "חזק מדי".

להשתמש במים או כספים סיליקון. לא לשמור את חומר סיכה ולהוסיף יותר אם הנרתיק מתייבש. "אל תפחד חומר סיכה, גם אם נראה שאתה לא צריך את זה. סיכה, סיכה, סיכה. ולאחר מכן לסנן יותר, "ברוקס מייעץ.

אם יש לך endometriosis, אתה יכול למצוא את המין כמה תנוחות גורם לך כאב חמור. יתר על כן, הכי כואב במקרה זה יכול להיות תנוחה מיסיונרית רגילה - בשל הנטייה של הרחם ואת עומק החדירה.

הניסוי עם פשטידות שונות. אז אתה והשותף שלך יכול להבין איזו עמדה יש ​​להימנע. "בשבילי, יש תנוחות טובות עם חדירה רדודה", מניות ויקטוריה. אתה יכול לנסות תנוחות של כפות וריאציות של תנוחות שבהן אתה על הדף. "לשחק סקס. זה יכול להיות מאוד כיף, "אומר ברוקס.

Rhythm6

חדירה עמוקה זעזועים מהירים יכולים לשפר את הכאב. לתפוס את הקצב הנכון.

לדבר עם השותף ולבקש ממנו להאט. להציע לו תנוחות שבהן אתה מנהל את התהליך. אז אתה יכול לשלוט על מהירות ועומק החדירה.

נכונות קרב 7

דימום Postcoital (דימום לאחר מין) - סימפטום אנדומטריוטי נפוץ. זה עשוי להתחיל עקב גירוי ו צבויות של רקמות. אתה צריך להתכונן לתוצאה זו מראש.

אתה יכול לשים מגבת או להשאיר על שולחן המיטה האריזה מפיות. אם דימום קורה, אתה יכול להסיר במהירות. וזה גם שווה לדבר עם שותף מראש ולהזהיר אותו על דימום אפשרי. נערות ליווי בחיפה

תוכנית B8

על חדירה אחת לא נגמרת. אתה יכול ליהנות prelude, עיסוי, נשיקות, אוננות הדדית ואחרים. זה גם יעזור לך להתקרב זה לזה.

ויקטוריה ברוקס מסכימה כי סקס הוא לא רק חדירה. "הרשה לעצמך ליהנות מכל רמות הקרבה", היא מייעצת.

כן, אנדומטריוזיס יכול להיות בעל השפעה שלילית על חיי המין שלך. אבל זה לא אומר שאתה יכול רק להיכנע ולשים צלב על ההנאה שלך.

בישראל אין מקום קדומים, בעוד אנו מדברים על פעילויות בסוכנות ליווי. אנשים ממוקמים עם ההגדרות המוסריות הגבוהות ביותר. כולם מודעים לכך שהאסקוויטן לא היה מלווה את הלקוח באירוע, מספק ראיון ומודל ליווי של מחלקת ה- VIP יהיה סימן של מעמד ציבורי.

ובזך אתה לא צריך להאשים את עצמך. "אף פעם לא לגנות את עצמך לאנדומטריוזיס. הוא לא מגדיר אותך ולא את חיי המין שלך, "מסכם ברוקס.

Просмотров: 83 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar