MENU

08:41
צריכה באירופה: מאפייני עבודה באיטליה

החיים נעשו עם הקסם שלה ואת הקסם האירופי. מאות בנות לבחור במדינה הזאת לעבודה, ולא לשווא! יש הרבה חדרים קטנים אבל מאוד יפה ועשירים כי יש צורך כל הזמן עובדים חדשים. דירות דיסקרטיות במרכז

המסעדה היא בר או מועדונים דומים. מקום שבו אנשים להירגע, לשתות וליהנות. באיטליה, הצרכנים קוראים "אביר". משימתם כוללת תקשורת עם גברים ויצירת אווירה עליזה במוסד. סתנות, אורחים עוסקים בבנות עם משקאות, כך שאלו בתורו לקבל שכר.

דקויות עבודה במפעלים איטלקיים

המאפיין העיקרי של העבודה באיטליה - כל משקה נחשב כאן על הצריכה. הנערה יכולה גם לשתות מים, לפחות תה ולקבל כסף בשביל זה. זהו יתרון גדול, כמו הצרכנים לא לשטות אורחים ולהעמיד פנים לשתות אלכוהול, כמו גם בחירת קוקטיילים במיוחד. וכוס מיץ וכוס ויסקי עלית ייחשבו באותו אופן. העובדה היא כי שכר הוא צבר לא עבור כמות המשקאות המשקאות, אלא עבור מספר הצריכה. צריכה היא 10-15 דקות של תקשורת עם האורח.

העבודה בנויה כמו: הילדה פוגשת את האורח, היא מתחילה לתקשר איתו, לשתות קוקטייל ונראה כמו אורח מתנהג עוד יותר. אם אתה לא להזמין יותר משקאות, אז הצרכנים מימין להפסיק לתקשר איתו. וגברים מבינים הכל בצורה מושלמת. הם יודעים כי לתקשורת עם בנות אתה צריך "לשלם" קוקטייל. זהו פורמט עבודה נוח ביותר שיכול לבוא רק. למעט אפריקה, שם בנות בכלל מאחורי הבר ולא עובדים בחדר.

באיטליה, לא רק בנות רגילות יכולות לעבוד על הצריכה, אלא גם חשפנות. ריקוד על הבמה וביצוע פרטי (LP דאנס). אם הצרכנים יש את הרצון להדגים את הכשרונות שלהם, זה רק רצוי. בשביל זה, הם גם ישלם בשיעור הגבוה ביותר.כמעט בכל חדר יש חשפנית עבור סטריפטיז וסצינה, בנות מוכות כל כך יכול לשלב בחופשיות שני משרות פנויות: רקדנים ויועצים.

תכונות ייחודיות של עבודה באיטליה:

  • אתה יכול לעבור חופשי מקופאי אחד למשנהו. הנה נורמלי. לכל נערה יש זכות לבחור מקום נוח בעבודה.
  • עיכובים משכירים - ארגז רגיל. אבל אף אחד לא מנסה לרמות אף אחד. רק איטלקים כמו עם: עצלן ו smemored. כוונה רעה במעשיהם.
  • יש שבב דומה כמו חן ו seratts - אלה הזמנות לארוחת ערב או תאריך מהלקוח. בעיקרו של דבר, זוהי אותה צריכה, אבל רק מחוץ לאתר הנופש. הוא משולם בשיעור הסטנדרטי. ראוי לציין כי עם מי ייפול את הנערה לא להרפות. מזמין צורכים לספק רק אורחים קבועים. הכל קורה רק עם הסכמת הנערה.
  • אין קנסות לאי-מילוי של התקן. במקרה זה, הצריכה יקבלו שיעור מינימלי.
  • האיטלקים אוהבים להקשיב "נוטבים" ותלונות. אם אתה הולך טוב בסדר, אז אדם איטלקי לא מעניין יהיה בבירור. כזה הוא המאפיין שלהם. הם אוהבים לנחם נשים ולתת עצות.
  • אתה יכול לעבוד באיטליה ללא ידיעת השפה

    אחת התכונות המעניינות של האיטלקים - לא מזהה כל שפות בנוסף ליאל שלהם. איטלקית תצטרך ללמוד בהכרח, אבל שום דבר לא מונע ממך להתחיל להתחיל ללמוד את השפה במהלך העבודה. עם זאת, יש צורך להודיע ​​על המעסיק מיד על מה שאין לך איטלקית. אל תשקר. המועדון או הבר מיד מחשבת יש לך קושי עם אורחים עם אורחים. בגלל זה לא תוכל לספק את הנורמה, אשר יכול להוביל פיטורים. עדיף להיות באמת אומר את רמת היכולת שלך, ולכן הממשל יהיה מודע לעובדה שאתה צריך זמן ללמוד.

    דרישות לצרכנים ותנאי עבודה באיטליה

    לעבוד על הצריכה באיטליה, אתה צריך להיות יותר מ 18 שנים ופחות מ -30 שנה, נראה אטרקטיבי ודמות מתוחכמת.

    האחריות הן:

  • עבודה על צריכה (פעילה או פסיבית).
  • דיסקים. אלה הם הפסקות כאלה של ריקוד כאשר הצרכנים הולכים לריקוד וליצור קהל. חציר דיסק הם 5-6 פעמים לכל שינוי. הם צריכים כדי ליצור אווירה כיף משותף מקומית.
  • באשר לתנאי עבודה, אתה יכול לעשות חוזה רק 1 חודש. כדי להיכנס למדינה תצטרך אשרת שנגן. אחד המאפיינים של העבודה באיטלקית הוא להכיל ערבה. שכר ביומיים הראשונים של ימי העבודה, הבנות לא שולמו. אם המשקה יעבוד במשך חודש, ולאחר מכן החזיקו את הכסף יוחזר אליך. במקרה שהנערה מחליטה לעזוב אותה קודם לכן, הערב נשאר הבעלים של המוסד.

    הנערה של המסע האווירי משולמת. האורח של המוסד לוקח את העלויות רק לאירוח. זה בדרך כלל דירה טובה עם כל השירותים. השינוי מתחיל בשעה 22:00 ומסתיים ב 5-6 בבוקר. יום חופשי - פעם בשבוע. יש כללי צריכה, בכל מוסד הם בודדים. בממוצע, זהו 70 קונסולים במשך 2 שבועות. מקומיים רבים אוסרים על העובדים להשתמש בטלפונים. חריגה - באמצעות הטלפון החכם כמתרגם.

    כמה ייעוץ יכול להרוויח באיטליה

    הרווחים באירופה ראויים:

  • ישנם שני פורמטים של עבודה: בשיעור ואחוז. במקרה הראשון, חן ו seratts משולמים בנפרד. במקרה השני, הצריכה מקבלת 50% של משקפיים וככל שהתרכז וחתכים.
  • שיעור תלוי במספר הצריכה. זה יכול להכיל 50 או 100 יורו.
  • כל הנערות נעשתה את עצמו.
  • שכר משלם 2 פעמים בחודש. חלק מהחדרים מחושבים עם הצרכנים כל יום.
  • בעבודה פעילה, אתה יכול להרוויח 1700 - 3000 יורו בחודש. אירופה - מקום נהדר לעבוד בתחום הפנאי. הצריכה באיטליה לא רק להוביל להכנסה גבוהה, אלא גם לאפשר שכן ללמוד על התרבות היא מדינה נפלאה.

    Просмотров: 94 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar