MENU

08:41
כללי תאורה עבור מודל מצלמת אינטרנט

המודל של מצלמת העבודה אינו כל הזמן, באופן כללי, ביצע במהלך היום. בנות עובדות לעתים קרובות בלילה. עבור אלה אשר באים לידי ביטוי, הציורים היפים לא רוצה לעשות בלי, כי אנשים נהגו להביע, מקור של אור נוסף. כמעט בכל האתרים, יש גם כלל לאיכות ההולכה. זה יזיק אם לא שמתי לב לעובדה כי מודל מצלמת האינטרנט הוא גלויים מאוד או את התמונה מקומט על הפיקסל, כך הפרופיל של KOK יוכל לחסום.

כיצד להגדיר מצלמת אינטרנט תאורה?

למרות מה המפעיל הוא הצלם סוף סוף לומר כי הרבה אור לא קורה. רמאות, לשים את זה מתון, תצטרך לקחת ציוד מקצועי? כמובן, זוהי האפשרות הטובה ביותר, אם זה מתוכנן בקנה מידה גדול, סוף סוף עוסקת בעבודה באתר האינטרנט של מצלמת האינטרנט. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי הדגמים ההתחלה אין כספים עבור רכישות כאלה.

אתה יכול כל הזמן להגדיר אור ללא עזרה של אחרים, שיש רשימה קטנה של התקני תאורה. תארו לעצמכם התמקדות כי דגמי מצלמת תשלום גבוה לשתף את הניסיון שלהם ביצירת מצולע במסגרת:

  • צימוד זוהר - אפשרות כלכלית ליצור דרך שימושית מאוד אנו משמשים לדבר על אור טבעי. יש לציין כי העלות של 350 רובל התקנים תאורה. אתה יכול לבחור מנורה של גדלים שונים וצורות.
  • זה בלתי אפשרי לשים את זה מתון, לשים את מקור האור הנוסף איך אנחנו מביעים לאחור. אפשרות זו תדגיש את הצללית, אבל באופן כללי, הפנים יאהבו את זה. לא מציאותי, סוף סוף, לראות את המראה של הנערה גם מעצבן את הצופה. סביר להניח כי אדם ישוחרר מן השידור, אם זה לא שווה גם להעריך את היופי של בן שיח.
  • אם תביא את המנורה במסגרת כלפי הצופה, אז אתה לא תראה שום דבר, לא לספור את הגברות, שכן כולם יודעים את צללית מטושטשת. אור זה, באופן כללי, יהיה להתפרק ולתאות.
  • מנורות ירקרס, אדמדם וכחולות נראה סקרן רק לתקשורת אמיתית. במהלך ככל שאנו מדברים כל הזמן, היכרויות וירטואלי עדיף לא לכלול מקורות נוכחיים. העיוות של צבע העור יכול, בסופו של דבר, להתקשר לחברות. כמובן, השידור מציג גברת על הסרט "אווטר", המנורה הכחולה יהיה מתאים. כאשר האתר הרגיל עדיף לבחור מקור אור צהבהב או שלג.
  • את התמונה, בסופו של דבר, יהיה הגדול ביותר, אם כך כדי לדבר עם שני מקורות אור. לשים את המכשיר רק מצד אחד, מודל מאה אחוז מחליט מחצית הפנים. הולך לבד, מתברר כי הצופה לומר את שיחו רק חלקית.
  • לבסוף, להחיל את אור צג הוא בלתי אפשרי. במהלך שידור זה, אי אפשר לסגת למרחקים רחוקים. גברים אוהבים עיניים ומעדיפים לבנות גברת מאה אחוז.
  • אור מלמטה עושה את הפנים של המודל, כמו רבים באים לידי ביטוי, אטרקטיבי קטן. יש לומר כי הצללים הקשים על הפנים לדחות ולהראות את החסרונות.
  • קוק לקחת יום... עזבתי את הקונמן

    סטטיסטיקה מציין כי תאורה גרועה דוחפת 95% של אתרי אינטרנט של המשתמש. אבל, כמו רבים באים לידי ביטוי, החדר המואר, שבו מצוין להציג את המודל, בסופו של דבר, אוספת נופים נהדרים.

    מנורת הטבעת נדרשת?

    בעיקר הוא כלי בלוגר כי משמשים לירות בפורמט דיוקן. אני באמת רוצה להדגיש כי מנורת הטבעת היא גרסה ניידת של סטודיו תאורה. בעזרת מכשיר כזה, אתה יכול לציין איך להאיר את השולחן, אזור העבודה. זה לא סוד עבור מה ממלא את כל המקום של הציוד הזה לא יהיה מספיק.

    אפשרות ירי חובב לא לפספס את כל אתרי אינטרנט. אם אין יכולת לקנות ציוד תאורה באיכות גבוהה, אתה צריך לירות במהלך היום. מקור האור הטבעי הולך מהחלון. דירות דיסקרטיות בתל אביב

    אבל זה לא יהיה כל הזמן יוצא להיות afir של היום. כי יש עדיין 2 מנורות כאילו האור המתמיד חייב להיות, לרכוש. על ציוד זה יש צורך להקצות מ 5000 רובל. באופן מסורתי, אלה קרנות לעבוד את המודל ב 2-3 ימים. ציור באיכות גבוהה כל הזמן מניח את מטרים.

    ישנם אתרי אינטרנט אשר בעת ההקלטה הממשל בודק את הציוד של מודלים של מצלמת אינטרנט בעתיד. אם איכות הציורים יהיה 3, אז בעיקר הם יסרבו. זה יהיה רע אם לא שמים לב כי יש צורך לחשוב על תאורה במסגרת באותו זמן.

    Просмотров: 129 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar