MENU

08:40
מה תופס אהבה נשים במין ביותר?

סקס צריך להיות באיכות גבוהה. עם זה טרגש טיפש. ואת איכות המין נקבעת לא אורך חבר ומספר מקלות. איכות המין נקבעת על ידי היכולת להרגיש אישה, לעשות הכל כפי שהיא אוהבת.

התוכן של המאמר

1 פשטידות מועדפות למין

באופן כללי, זה לא קל להסיר את הפער שלך, המשימה היא לא פשוטה. אבל, אם אתה קשוב לחברה שלך, אז לא צריך להיות שום בעיות. אבל עבור אלה שעדיין לומדים את הגברת הצעירה שלהם, אספנו 10 עצות כי בהחלט יעזור.

פשטידות מועדפות עבור sexi

ראשון - להבין כי הילדה יכולה להיות קומפלקסים שאתה לא יכול לדעת. וזה זה אומר שזה יאהב את התנוחות האלה שבו החסרונות של הגוף שלה מופיעים פחות מכל. המשימה שלך לחזות את הרגעים האלה. Little Lifehak: תן הנערה הזדמנות לבחור את התנוחה. אז אתה רואה איזה מיקום היא יקבלו, אז היא אוהבת את הכי הרבה. ובכן, ועכשיו נסע להבנה!

סגנון Doggi

תנוחה מושלמת לבנות עם כל הפרמטרים. סטייה מינית של החלק האחורי ואת התחת כוס זאדורלי נראה מפתה מאוד. הנערה יכולה ליפול לחלוטין על פני השטח ולהירגע. אם הילדה היא pyshechka, אז בעמדה כזאת היא נראית הרבה יותר slimmer.

מתברר מאוד כאשר אדם מחזיק בחוזקה על הירכיים, על ידי הכתף או השיער. יש משהו פרימיטיבי, מוסתר. בנוסף, משרעת של תנועות מאפשרת לך "לטגן" חברה מן הנשמה. עוד פלוס בלתי מובן של תנוחה זו היא האפשרות של גישה מהירה, אם התשוקה מכוסה במקום הלא נכון. לגעת skirmon של הנערה האהובה שלך או במהירות לתת את הנוף הראשוני האהוב שלך - במקרה של שנייה אחת.

Cunnilingus poliysida

ליטוף אוראלי גם סקס. אז אל תהסס להפוך אותם. זכור KUNI בתנוחה של סגנון Doggi, בנות לא באמת אוהבים. אבל כשהיא נשענת על המרפק, נשענת על גבו, הרגליים מעט כפופות בברכיים ומדוללות - זה הכי הרבה!

היא יכולה לראות את כל התהליך של המאמצים שלך, להפוך את השיער שלך, לסחוט את הירכיים הראש שלך. ובאופן כללי, לדמיין את עצמנו. אתה יכול להשתמש בכל הצעצועים או ללטף את האצבעות.

אם תחליט לעשות את קוני על שולחן ארוחת ערב, אל תשכח להחליף את הכיסאות של הנערה מתחת לרגליים, היא זקוקה לתמיכה. ללא ספק פלוס: תנוחה זו מאפשרת לך ללכת במהירות לפעולות פעילות יותר, בעוד שיש לך הזדמנות ללטף את כל הגוף של הנערה.

נַפָּח

אופציה נוספת "פטיש ו Anvil". הנערה שוכבת על גבו, אתה זורק את רגליה על הכתפיים שלך, ללכת עם כל הגוף נמוך ככל האפשר. אבל לשמור על עצמך בידיים שלך, אחרת אתה תפיצו את הנערה.

זה pode הוא ישועה אמיתית לבעלי "אגרגטים" קטנים. הוא מספק את החדירה העמוקה ביותר, יוצר את אשליה של הגשת. היזהר: אם אתה מזיע, כמו עבד על המטע, ואז לשנות טוב יותר את התנוחה.

לספק חלומות ילידים בישראל בקלות, אם אתה מודל מסוגנן של הפדרציה הרוסית. אם לעבוד בישראל מותר בפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 6000 דולר.

תאמינו, זיעה טיפות מן המצח שלך, אשר יכול לרדת לתוך הפה או העיניים של בחורה, לא התוספות הנעימות ביותר.

כף

ברשותו שבה "אהבה, כרצונך, פשוט לא להיות". שותפים שוכבים בצד, אישה חזרה לגבר. במבט ראשון, את התנוך עשוי להיראות משעמם בטירוף עצלן. אבל למעשה היא אלוהית.

ראשית, "כפות" הם הכרחיים לאחר יום קשה. כאשר אני לא רוצה לזוז בכלל, אבל הגוף דורש ללטף, תנוחה כזו זהה. שנית, "ספירלות" כלי נהדר להתעורר מתוק. שום אישה לא תוותר על "אזעקה". שלישית, תנוחה זו חוסכת אם סקס הבוקר קרה מוקדם יותר ממה שאתה מנקה את השיניים שלך. קצת ונחמד! רביעית, אתה יכול ללטף את האהוב עליך כפי שאתה חושב: כל הגוף הוא גישה חופשית. חמישי. אתה יכול בקלות לשנות את התנוחה, מפנה את הנערה על הבטן. באופן כללי, לא את היציבה, אבל הוא. לוֹטוּס

להציב לליטס פעיל, תצוגות לבביות וחוסר חדות רוֹך. גבר יושב, נשען את ידיו על פני השטח, אישה יושבת מלמעלה פנים אליו ומפחידים את רגליו. Pose Mobile, זה יכול להיות שונה בקלות. לדוגמה, אישה או אדם יכול לשכב על גבו, ואז ההצגה תהפוך "רוכב" או יהיה מיסיונרי. באופן כללי, טוויסט האהוב עליך כפי שאתה רוצה.

בַּרזֶל

אישה נופלת על הבטן, אדם בא מאחור. מסתמך על הידיים או נופל לחלוטין לתוך השותף. הזהר. אם אתה דוד גדול, ואת הפער שלך הוא אגודל שברירי, לא להפיץ. ברזל מספק מגע מישוש מדהים.

אורגזמה מושגת בתוך דקות. אם אישה משתהה את רגליו, הכניסה לנרתיק הופכת חזקה מאוד. אתה אוהב את זה, תאמין. ואיך הגברת תסתכל מן הנאה - אין תגובה. עוד פלוס "ברזל" הוא רמז אור של bdsm. לא רק כאן כל כך קשה, אבל חלקה של הגשת, "כרייה וטוף", אתה והגברת שלך מסופקים. Pose הוא גם נייד. אתה יכול בקלות לשנות אותו סגנון Doggi. אתה יכול ליישר ופשוט לתפוס את הרכיבה, תוך כדי עיסוי קל של הגב.

מספריים

האישה שוכבת על צדו, רגל אחת נמתחה, שהורידה השנייה הוקס גבר. שותף יושב בין רגליה של האישה. זריקה חדירה יוצאת דופן, אשר נותן שניהם שאינם עמוסים. איש יכול ללטף באופן חופשי את הדגדגן או פי הטבעת של נשים, להחיל צעצועים שונים עבור גירוי נוסף. תנוח בקלות שינויים בכל האחרים, למשל, סגנון Doggi.

רוכב

סקס קלאסי.

אסקרטים מוכנים לחלום על עבודה עם מיליונרים של ישראל. הם בהחלט נדיבים ומנומסים. רק זה בהחלט לא רק רגעים מוצקים בעת עבודה.

בתנוחה זו, אישה יכולה להרגיש אמזון אמיתי. בנות כמו "רוכב" כי הם יכולים לשלוט במלואו על התהליך: משרעת של תנועות, מהירות ועומק חדירה.

אם יש לה דמות אידיאלית, אז הגברת עם הנאה שוב תפגיש את כל הקסם שלה. ובכן, יש לך ידיים מלא חינם. רוצה - ללטף את החזה שלך, אתה רוצה - הדגדגן. אתה יכול לתמוך בחורה מתחת הישבן, אם היא עייפה מעט, ואתה יכול לשאול קצב, מחזיק אותה על התחת. באופן כללי, להיות מוסטנג תחת באמצע האמזונס.

הרוכב הפוך

כל ההבדל עם הפיון הקודם הוא כאן השותף להתפתח לאחור של גבר. התחושות תוכלו לחוות, להסתכל על איך החבר שלך מוסתר במעמקי האהוב שלו, יהיה בלתי נשכח. ובנות יודעות את זה! לכן הם עם ציד כזה נפרש לך בחזרה.

ובכן, וכל השאר: מהירות ועומק, להישאר תחת שליטה מלאה שלהם. אם אתה יושב, אתה יכול לחבק את האהוב עליך לעסוק הדגדגן שלה ואת החזה. ו, תשומת לב, את התנוחה הופכת ..

סקס יושב

אולי פנים אל בן זוג ובחזרה. ישים במקומות חריגים רבים, למשל במכונית. אתה יכול לקיים יחסי מין יושב בכיסא, על שרפרף, על כיסא, כן, אפילו על יומן, אז תנוחה זו היא אוניברסלית.

הוא מספק קשר מישוש מלא, מאפשר לאישה לשלוט, כמו במקרה של "רוכב", במידת הצורך, אם סקס הוא לא באותו זמן ולא במקום, מהר לשים את עצמך על מנת, רק לשודד את החצאית. ואם אלמנט זה של בגדים הוא מספיק אורך, אתה יכול פשוט להעמיד פנים כי הילדה היא חפה מפשע על ברכיו. העיקר הוא לעשות נוף חסר.

רשימה קטנה זו תאפשר לך להיות מלך במיטה. תאמין לי, אין צורך לארגן אקרובטי אטודס. אתה לא בקרקס. וכל אלה תנוחות יעזור לך לשמור על עצמך, הזכר שלך "כבוד", ו הנערה יכולה להירגע במלואו. ובכן, אם אתה מספיק עבור כל 10 עמדות, אז אתה יכול להניח כי הבחינה עבור "כושר סקס" הוזמן.

ויקטוריה פומין נערות ליווי בקריות

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

לנשים יש כמה תנוחות מועדפות במין. בנוסף למיקום הנבחר הנכון, מגוון גם משחק תפקיד חשוב. כמעט כל אישה חולמת על חדירה כפולה - ולא, זה לא אומר בגידה. היום יש הרבה צעצועי מין מגוונים, שבו אתה יכול להבין אפילו את הפנטזיות סקסי מודגש ביותר. ניתן גם להשתמש באצבעות. בנוסף, נשים מרגש בטירוף כאשר אדם מוצץ את הפטמות שלה במהלך חיכוך - זה הכי נוח לעשות בעמדת הסוס כאשר הבחור נמצא במצב ישיבה.

Просмотров: 310 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar